Ik heb het gevoel dat ik flink genaaid word....
Ik heb in 2010 een nieuwe thermostaat douche kraan gekocht, deze was binnen 2 jaar stuk.
Ik ben 5-6-2012 terug gegaan naar de desbetreffende winkel PRAXIS. Deze hebben mij toen vriendelijk geholpen. De kraan werd opgestuurd en zou gerepareerd worden binnen de garantie.Ik moest een nieuwe (tijdelijke) kraan kopen en ik zou bericht krijgen als de kraan weer terug was.
Nu zat ik in een kleine verbouwing en is de kraan er bij mij een beetje bij in geschoten tot ik eraan werd herinnerd door mijn moeder (die tevens mee was toen ik hem ging brengen). Ik bellen naar de Praxis, ondertussen waren we 7 maanden verder en ik had nog helemaal niets gehoord.
Na een aantal keer bellen en steeds maar te horen dat niemand mij kon helpen. Kreeg ik eindelijk meneer D. aan de telefoon en hij zei dat de kraan niet meer in hun systeem stond en dat het was afgehandeld. Ik zei dat dit niet klopte en ik moest maar even langs komen. Dan zou ik een nieuwe kraan voor dezelfde prijs (€120) mogen uitzoeken.
Nu ben ik gister langs gegaan.. En vertellen ze me dat ze niets voor me kunnen doen gezien het bijna een jaar geleden is. (niet zo gek als ik steeds van het kastje naar de muur word gestuurd)
Mijn kraan is foetsie (niet in het bedrijf en niet bij de leverancier) en de €120,- is door me neus geboord..
Het enige wat meneer nog voor me kon doen, na mij een half uur laten wachten om te "overleggen" is dat ik een nieuwe kraan uitzocht en we dan de rekening 50/50 zouden delen...
Ik heb mijn bonnen uit zijn handen getrokken en ben weg gelopen.. Dit is toch geen service??
Is deze man/de Praxis helemaal gek geworden?? Of ben ik degene die het ff niet meer helder ziet??
HELP!!! Wat kan ik doen om in ieder geval mijn geld terug te krijgen???