Ik erger me eraan dat reclame, post en krant regelmatig nog uit de brievenbus steken. Bij de krant heb ik het op kunnen lossen door te dreigen met het stopzetten van het abonnement, maar hoe los ik het op bij reclamedrukwerk dat soms een heel weekend uit de bus steekt. Ik wil het drukwerk trouwens wel blijven ontvangen. De post (tpg) zegt de manager al een paar keer op de vingers getikt te hebben, maar voorlopig gebeurt het nog regelmatig.