BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Poppeliers meubels

Bijdrage door gebruiker
30-07-2004
2 reacties

Ik heb in juni 2003 al mijn meubels twv 4800€ (contant betaald)gekocht bij Poppeliers te Nieuwegein. Het bankstel werd redeljk snel geleverd het restant van de meubels werd in Januari geleverd. Dit allemaal in goed overleg. Bij aflevering kwamen wij al tot de conclusie dat e.e.a niet goed was. De verkeerde salon tafel afgeleverd.De tafel is meegenomen en de juiste heb ik in Maart ontvangen. Het bovenste gedeelt van de buffetkast paste niet op het onderste gedeelte dus moest er een servicemonteur komen om het te maken. Wat wij wel vreemd vonden is het restantbedrag in een keer betaald moest worden aan de chauffeur anders mochten ze niet terug naar de zaak. De chauffeurs deden zelfs een beetje lelijk en wilde alles weer inladen als ik niet betaalde want ik had geleverd gekregen. Ik belde linea recta naar het hoofdkantoor in Bergen op Zoom en daar werd niet eens opgenomen. Uiteindelijk heb ik alles maar betaald.

2 maanden na aflevering zag ik dat de latjes achter een ruitje van de bufffetkast loslieten. Mijn man heeft voorzichtig het ruitje eruit gehaald want met kinderen wil je niet dat het op de grond kletterd met alle gevolgen van dien. Toen hebben wij de service afdeling gebeld en er werd een afspraak gemaakt zodat de servicemonteur heet euvel kon bekijken. Speciaal ervoor vrij genomen. De goede man kwam kijken en vertelde mij "ja maar mevrouw. U heeft de kast verplaatst en dan mag niet"?!?!?!?!?!?! Pardon zeg ik. Jullie kwakken de meubels hierbinnen en ik mag ze niet neerzetten op de plaats waar ik wil????? Nee zegt de man. Ik ben hier ook de 1e keer geweest toen was er niets aan de hand dus het is uw eigen schuld. De kast is niet beschadigd. De spijkertjes zijn er op de randjes van de latjes ingeslagen waardoor de latjes zijn gaan splijten en het is mijn schuld??? De man ging weg en ik had pech. Ik moest maar naar de praxis gaan en zelf met spijkertjes aan de gang gaan want hij had ze toch niet bij zich en gezien het feit dat ik de kast op een andere plaats heb gezet is het mijn schuld. Dat we de kast voorzichtig verplaats hebben en er aan de buitenkant van de kast ook geen schade is vond de man niet belangrijk. 6 maanden later heb ik nog niets gehoord van Poppeliers. Ik heb geschreven, gebeld maar ze doen er niets aan. Ik heb er zoveel spijt van want achteraf had ik de meubels elders kunnen kopen. De meubels zijn vanzeer slechte kwaliteitde prijs is hoog en de service slecht. Wie o wie weet wat ik nu kan doen. Ik heb ze overigens al aangesproken op het feit dat ik het CBWerbij zou halenmaar dat boeit ze niet.

Ik snap niet dat meneer Poppeliers nog lekker kan slapen nadat hij de zwaarverdiende centen van mensen aftroggeld met zijn misleidende advertenties en de slechte kwaliteit meubels. Poppeliers, 1 keer nooit weer. Wie weet wat ik nu nog kan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.