BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PLAATSING VAN SLIMME METERS DOOR STEDIN

Bijdrage door gebruiker
11-11-2017
Reageer
iK J.M FAASSE WONENDE SWIFTSTRAAT 28 3076 SP TE ROTTERDAM
BIJ MIJ ZIJN IN FEBR 2017 2 SLIMME METERS GEPLAATS DOOR STEDIN IN JAN 2017 KON DIT NIET OMDAT IN MIJN meterkast een kabel zat
waar spanning op bleef staan dus moest de afspraak verzet worden voor speciale monteur met pak en gelaatscherm
nu werd ik gebeld in july door stedin dat ze mijn gasmeter niet konden uitlezen 0f ik wilde bellen met Eneco mijn energieleverancier die mij niet kon of wilde helpen en mij terug verwees naar stedin na 2 uur heen en weer bellen met stedin en eneco werd er afgesproken dat alle kosten voor hun zouden zijn omdat mijn meter kapot bleek tezijn en zij een nieuwe meter zouden plaatsen wat gebeurde in sept 2017 nu kreeg ik mijn jaarafrekening in okt2017 en wat bleek zij hadden omdat de meter ntet konden uitlezen gewoon maar een stand geschat wat my nu een boete kost van 221 euro plus een verhoogd maandbedrag
van 60 euro wat ik eerst betaalde naar nu een nieuw maandbedrag van 80 euro waar ik het niet mee eens ben plus dat de gasmeter type Landis/Gyr type 4
lekt op de koppeling wat de monteur aan mijn zoon melde op de dag van aansluiten maar dit acceptabel vond en wij maar niet bang moesten zijn omdat het
toch maar in de meterkast zit in het trappenhuis wat moet ik nu doen kuny u mij hierover bellen of in de studio uitnodigen mijn tel no is 0104325384 /of mobiel 06 53220714 wacht op uw bericht gr dhr faasse
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.