Beste Kassa Foristen,
Tal van klachten over de energieleverancier Oxxio heb ik hier al gevonden, maar "mijn" probleem heb ik hiernog niet kunnen traceren.
Sinds 2004 neem ik al stroom af van Oxxio. Nooit problemen gehad, eerlijk is eerlijk.
Ergens in oktober 2007 werd ik diverse malen gebeld door Oxxio of ik er iets voor voelde om mijn contract voor langere tijd te verlengen, dan zoals gewoonlijk 1 jaar.
Na enige bedenktijd en het terugbellen door een van de Oxxio medewerkers heb ik me voor 5 jaar vastgelegd. Contract zou met terugwerkende kracht per mei 2007 ingaan tot mei 2012.
Dit werd keurig bevestigd door een "Verlenging contract"f van Oxxio in november 2007, waarin de vaste tarieven gedurende een looptijd van 5 jaar vermeld staan.
Tot mijn verbazing kreeg ik in april een brief met een voorstel of het mij niet interessant lijkt om i.p.v. jaarlijks het contract te verlengen dat nu voor een termijn van 3 of 5 jaar vast te zetten.
Zal wel een foutje zijnvan hun marketingafdeling, dacht ik, want ik heb uiteindelijk al een contract voor 5 jaar (tot mei 2012). Lat maar waaien.
Nu krijg ik vandaag weer een herinnering voor hetzelfde, en of ik s.v.p. zou willen reageren, anders wordt mijn contract automatisch verlengd met 1 jaar.
Reden voor mij om te bellen ( 0,15 cent p.m.) naar Oxxio.
Blijkt dat de dame van Oxxio niets van dit 5 jarig contract terug kan vinden in de administratie, ik sta nog steeds voor een jaar. En dat terwijl ik zwart op wit hun Verlenging Contract tot 2012 voor me heb liggen.
Mijn vraag:
Heeft iemand dit ook al meegemaakt en hoe is daar mee omgegaan door Oxxio? Netjes opgelost of heeft dit een hoop ergernis gekost?
Alvast bedankt voor de reacties!