Ik heb begin dit jaar aan de netbeheerder mijn meterstanden doorgegeven van oa de Electra. Maar deze is verkeerd overgenomen door Eneco of Oxxio wat resulteerde in een verbruik van 24000KW op jaar basis wat normaal maar 2000 is. Geen probleem denk je dat is zo recht gezet.NEE dus ben nu nog bezig om dit goed te krijgen bij Eneco was het zo gebeurd incl.correctie nota maar OXXIO wil eerst 2300 euro vangen voordat zij actie ondernemen. Alle actie word van mij verwacht terwijl zij zo kunnen zien wat er aan de hand is. Ik ben nu al 4 weken bezig met Email/Faxen/Brieven en zij blijven proberen om het bedrag maar van mijn rekening af tehalen dat is gewoon .......... jeweetwel. Het resultaat is ik word afgesloten van Energie van OXXIO maar gelukkig Eneco pakt het over maar het zal een lang gevecht worden met zo'n achterlijk bedrijf dat niet weet (of juist wel) dat het komt omdat er een vergeten is ja echt waar een 0 achter de meterstand te zetten. OXXIO je mag je eigen licht uit doen!