BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oxxio

Bijdrage door gebruiker
14-07-2017
96 keer bekeken
6 reacties
Hoe kan het toch dat het callcenter dat namens Oxxio belt om je om te praten terug te komen bij Oxxio, zo vreselijk eigenwijs blijven bellen. Ik weet dat ze mogen bellen tot 3 jaar na datoomdat je klant geweest bent. Maar als je toch meerdere malen aangeeft dat je niet wilt overstappen of terug wilt komen bij Oxxio, dat moet het toch onderhand eens klaar zijn? Normaal hoort zo'n callcenter regels te volgen en je in zo'n situatie het bel-mij-niet-register aan te bieden, maar dat doen ze ook niet. Niet dat dat in mijn situatie helpt, omdat ik klant geweest ben, dan blijven ze stug bellen.

Ik snap alleen niet dat Oxxio hier mee akkoord gaat. Dit callcenter brengt toch ergenis en een slechte reputatie toe aan Oxxio als bedrijf. Ze bellen immers names hun. Hoe kom ik nu eindelijk van dat callcenter af?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.