BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Overstap naar Oxxio

Bijdrage door gebruiker
22-08-2005
2 reacties

Op 28 juli jl. zijn wij telefonisch benaderd door OXXIO met de mededeling dat zij 10% goedkopere energie kunnen leveren dan onze huidige energieleverancier. Er werd ons medegedeeld dat het telefoongesprek op tape opgenomen werd om de gegevens goed te kunnen verwerken. Wij zouden een contract toegestuurd krijgen met de mogelijkheid dit binnen 7 werkdagen evt. te annuleren. Binnen 7 werkdagen hebben wijin een telefonsch onderhoud op 9 augustus met OXXIOhet contract geannuleerd. Het annuleren kan overigens allen telefonisch! Tot onze stomm verbazing kregen wij op 20 augustus jl. een schrijven van OXXIO, waarin men ons informeerde dat de overgang naar OXXIO geregeld gaat worden en dat OXXIO de administartieve afhabdeling met onze huidige energieleverancier gaat regelen. Wijhebben direct hierop via een aangetekend schrijven protest aangetekend en gaan niet accoord met deze aggressieve vorm van verkopen. Heden hebben telefonisch ons ongenoegen getoond en men heeft ons toegezegd de zaak recht te zetten. Tevens hebben wij OXXIO financieel geblokkerd om geld van onze rekening af te schrijven. Wij krijgen nog een telefoontje van OXXIO, als alles geregeld is. De zaak is recent en een uitslag hebben we nog niet.VRAAG: hoe hiermee om te gaan en hebben meerdere mensen deze negatieve ervaring.?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.