BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

otto slecht in service en nakomen van toezeggingen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
30-10-2006
  •  
1 antwoord
  •  

hallo,

Ik zal bij het begin beginnen.

Bij een nichtje van mijn vrouw stond een prachtige loungebank, welke bij navraag van Otto kwam.

Wij dus dezelfde bank bij Otto besteld(na controle op leverbaar). Binnen 5 weken zou de bank geleverd worden. Na 3 weken hadden we nog steeds geen emailbericht ontvangen(per internet besteld) en dus belde mijn vrouw naar Otto. Daar kreeg ze te horen dat we geregistreerd stonden bij BKR(door iets wat in het verleden fout gegaan is) en dus geen bank konden leveren. Mijn vrouw vroeg waarom ze dat niet meteen gemeld hadden en Otto antwoorde daarop dat ze(en de dame aan de telefoon lachte erbij) toch niet iedereen die geregisteerd stond en iets bij hen bestelde konden berichten ofwel? Daarop vroeg mijn vrouw hoe ze de bank dan wel kon bestellen en zorgde dat het bedrag inclussief bezorgkosten overgemaakt werd naar Otto, in de veronderstelling dat de bank dan wel besteld werd door Otto bij hun leverancier en daarna bij ons geleverd werd(binnen 3 weken zei de dame erbij). Nadat er wederom een tijdje verstreken was en geen emailbevestiging kwam ging mijn vrouw weer bellen naar Otto. En daar werd doodleukverteld dat. in tegenstelling wat er op dat moment in de catalogus op internet vermeld stond(leverbaar in 3 weken), de bank niet meer leverbaar was. Ondertussen hadden wij ons bankstel dat net 1 jaar oud was verkocht. Toen zei mijn vrouw direct nadat ze zowat van haar stoel gevallen was van verbazing: dan zorg maar dat mijn geld onmiddelijk teruggestord word, ik vind dit geen manier van zaken doen en geen manier om met uw klanten om te gaan. Na 3 weken en 6 telefoontjes hadden we ons geld pas terug ontvangen. Het ging om een bedrag van ruim €700.- dus geen geintje. Dat het bedrag teruggestord werd was pas nadat mijn vrouw heel boos was geworden aan de telefoon en de leidinggevende gesproken had en vermeld had dat ze a; het bedrag binnen een uur terruggestord wilde hebben b; hen de keuze had gesteld KASSA, RADAR of de CONSUMENTENBOND in te lichten over deze wanstaltige manier van zaken doen(ondertussen, na het 4e telefoontje kregen we ook nog doodleuk een brief waarin stond dat we geen geld terug konden ontvangen daar we geen kreditbedrag hadden bij Otto). Ook had mijn gevraagd om schriftelijke excuses en an jawel 3 weken nog steeds niet ontvangen en dus deze vraag aan jullie is dit probleem bekend en zoja een vermelding in jullie programma waard?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.