BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opname meterstanden, door Nuon

Bijdrage door gebruiker
05-01-2011
5 reacties
Dag allemaal,
Al jaren ben ik klant van Greenchoice en geef de laatste jaren zelf via hun website de meterstanden van gas-en elektra door. Dit omdat in het verleden Nuon ( die de meters wel had opgemeten) de gegevens meerdere malen niet aan Greenchoice had doorgegeven). Dat was lastig; ik kreeg een veel te hoge eindafrekening en mijn maandvoorschot werd flink verhoogd. Na veel gebel en gedoe kwam het dan wel in orde.
De laatste meterstanden heb ik ook zo doorgegeven en de eindafrekening had ik in december al binnen.
Nu stond er net weer een meneer met zo'n fluo-geel jasje voor de deur voor opname meterstanden. Want wettelijk verplicht.
Ik dacht mij te herinneren dat dit wel zo is, maar om de 5 jaar. Klopt dat?
Groet, Yona
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.