BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplichting door NUON

Bijdrage door gebruiker
11-03-2017
17 reacties
@NUON OPLICHTER ACTIEF. PAS OP PAS OP. Op 7 maart verscheen [edit-redactie] van NUON Sales Force bij een bewoner van de Kraaijenberg te Wijchen aan de deur. [edit-redactie] Hij is werkzaam voor de NUON. Hij kon en speciale aanbieding doen namens NUON omdat het contract van betrokkene binnenkort af liep. Voor 95 euro per maand kon er gas en elektriciteit geleverd worden op basis van de gebruikersgegevens die hij opgevraagd had bij LIander (zonder toestemming bewoner). De gegevens werden op zijn tablet ingevuld en de bewoner hoefde alleen zijn handtekening te plaatsen. Na een telefoontje met Nuon werden deze gegevens gewist. Op 9 maart 2017 werd het contract toegezonden per mail. Zonder de korting van (150 euro) kwam het jaarbedrag uit op 1806,88, ruim 150 euro per maand. Dit is pure oplichting. 55 euro meer per maand !!!! Vandaag contract geannuleerd en NUON geconfronteerd met deze werkwijze.[edit-red.] NUON Klantenservice?. Hoeveel mensen zijn op deze manier al door de NUON opgelicht. Wat een smerig zooitje. Het gaat blijkbaar slecht met het moederbedrijf in Zweden. Dit is iets voor @Kassa en @Tros Radar. @NUON is op de hoogte van deze oplichting!!!!
Heb dit op facebook geplaatst, te triest voor woorden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.