BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontevreden over matras...bedrijf failliet

Bijdrage door gebruiker
09-04-2009
7 reacties

Ik heb vorig jaar een nieuw bed gekocht. Nou ja 2 matrassen en 2 lattenbodems. Voor ik het kocht heb ik aangegeven dat ik een bed wilde wat niet door zou zakken en niet zou piepen. Nu heb ik 2 heel dure matrassen gekocht van Phi- Ton. Heerlijk materiaal dat ontken ik niet, maar zakt wel door. Dit heb ik aangegeven en er is in november iemand langsgekomen van het bedrijf. Die is er niet op gaan liggen maar heeft de matras op de grond gelegd en kwam tot de conclusie dat het nog prima in orde was...geen kuilvorming te zien.

Aangezien ik nog steeds niet lekker slaap heb ik vandaag eens een ander bedrijf gebeld om te vragen of mijn matras misschien geschilt is voor minder kilo. Dat hij daarom doorzakt. Vertelt de persoon bij dat bedrijf mij dat Phi- ton failliet is gegaan in december!! Ik heb veel geld uitgegeven aan die matrassen en ook kenbaar gemaakt dat ik er niet tevreden mee was. Kan ik nu nog iets doen om de matrassen te vervangen of mijn geld terug te krijgen? Of andere matrassen vergoed krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.