BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontevreden over badgeiser

Bijdrage door gebruiker
16-09-2009
2 reacties

Onlangs begaf mijn Vaillant badgeiser het plotseling. De monteur kon hem niet meer aan de praat krijgen en kon na 2 dagen een nieuwe geiser installeren. Het werd een Nefit 2500 VEN.Ik ben er niet tevreden over. Ik gebruik namelijk vele malen per dag de warme kraan voor een klein moment en elke keer na gebruik van de warmwaterkraan blijft de ventilator in mijn ogen best lang werken. Een irritant geluid wat ik bij mijn vorige geiser alleen hoorde als ik de warmwaterkraan gebruikte. De ventilator werkt dus langer dan dat de w.w.-kraan openstaat.

Ook lijkt het mij energieverspilling (electra). Ik heb bij Nefit én bij de installateur geinformeerd of hier iets aan te doen is en zij zeiden beiden van niet. Zijn er meer mensen die deze klacht hebben en is er echt geen oplossing voor? Ik ben bijna 1.000 Euro kwijt en als ik me niet zo ergerde vind ik dat niet erg maar ik vind dit maar niks....

Ben benieuwd naar reacties of dit iets bekends is.

p.s.: ik heb dus ook geen keus gehad welke geiser ik zou nemen; de installateur had deze voor mij uitgekozen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.