BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ontbinden koop

Bijdrage door gebruiker
22-10-2025
1754 keer bekeken
9 reacties

In mei heb ik bij Coolblue een stoomstrijkijzer gekocht. Regelmatig kwamen er waterdruppels uit de zool bij het stomen. Volgens de gebruiksaanwijzing kan dat komen na langdurig niet gebruikt te zijn - wat niet het geval is - en moet je wat langer stomen zonder te strijken om dat op te heffen. Heb ik gedaan maar bleef druppels afgeven. Contact met Coolblue en het apparaat opgestuurd. Terug met het bericht apparaat werkt naar behoren. Nog steeds dezelfde klacht en weer contact met Coolblue. Weer opgestuurd met begeleidend schrijven m.b.t. de klacht. Nu terug met de mededeling defect onderdeel vervangen. Echter, hij lekt nog steeds water uit de zool.

Ik heb geen vertrouwen meer in het apparaat.

Kan ik de koop ontbinden en mijn geld terug vragen?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.