Hallo Stacey en Gerritaltena,
Dank jullie wel voor de snelle reacties, het is een pak van mijn hart dat ik ze niet hoef weg te gooien, integendeel!
Nu aan de slag, ik doe mijn best er lekkere jam van te maken, jammer dat ik jullie beiden er niet een pot vol van kan sturen, in gedachten dan maar,
hartelijke groeten, Brokan