BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Onprofessionele behanger

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-05-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Hallo, onlangs hebben wij ons hele huis laten behangendoor een door de Decorette aangeraden behanger. Voor zowel het behang zelf (Eijffinger)als voor het plakken van het behang hebben wij veel geld betaald. Het eindresultaat is: BEDROEVEND!! Het behang zelf is beschadigd, zelfs zo erg dat de hanger het niet meer aandurfde het behang op de muur te plakken! Daarnaast is het behang wat geplakt is zéér slecht geplakt. Naden zijn zichtbaar, er is niet op patroon behangen, het behang is niet stotend geplakt en zit los op vele plaatsen, het behang is niet afgesneden maar gewoon gescheurd,op een aantal plekkenzijn gewoon stukjes bijgeplakt omdat hette krap afgescheurd is, enz. enz. Van te voren is iemand komen meten, echter, toen de behanger aan de slag ging bleek dat we behang te kort kwamen en konden we zelf, tot 3 keer toe, van hot naar haar rijden om behang bij te halen....ik kan zo nog wel even doorgaan...We hebben ons ontevreden geuit bij de behanger, zijn baas en de Decorette! Oplossing is een klein deel van wat reeds dramatisch slecht geplakt was wordt gratis opnieuw behangen, dit maal door een behanger die zijn vak verstaat, die garantie hebben we van zowel het behangbedrijf, als van de Decorette! Voor een deel hebben we (noodgedwongen) ander behang uitgezocht maar dan blijft er nog steeds een deel over in de woonkamer waarvan bij ons de tranen in de ogen springen en waarvan de Decorette zegt, het is goed genoeg, als straks de meubels in huis staan en er hangen gordijnen voor het raam en er hangt het eea aan de muur zul je zien dat je er niets meer van ziet.....wij vragen ons af, moeten wij hier nu zomaar genoegen mee nemen? De behanger kost ons17 EUR PER ROL en voor behang van gemiddeld 30 EUR PER ROL mag je toch wel kwaliteit, professionaliteiten service verwachten??? Wat zijn onze rechten in deze? Is het aan te bevelen iemand van VeH in te schakelen? (door dit hele verhaal hebben we uiteindelijk onze verhuizing ook nog eens 1 maand uigesteld...de behanger had niet eerder tijd...). We zien uw reaktie met belangstelling tegemoet!

Oh ja, de Decorette bood nog een gratis stoom apparaat aan om het behang er zelf even af te halen...dit verzin je toch niet?!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.