Ook ik ben, zoals al vele met mij,ongewild dmv inderdaad agressieftel.contact, direct als klant aangemeld ipv mijn verzoek eerst alles op papier te willen nalezen voordat ik mijn goedkeuring gaf. Om een lang verhaal kort te maken, dit tel.gesprek is wel als definitieve aanmelding doorgevoerd, heb dit telefonisch duidelijk gemaakt niet te willen, waarop ik keurig een email kreeg dat mijn gegevens uit het bestand zijn verwijderd. Niets blijkt minder waar, brief ontvangen van Eneco dat zij via energie direct een zogenaamde switch hebben ontvangen. Ik heb Eneco uitgelegd wat er aan de hand is en geen klant benvan Energiedirect. Nu blijkt alleen Energie direct deze switch ongedaan te kunnen maken. Ik heb hier uiteraard diverse emails over gestuurd maar ze reageren nergens op. Gisteren heb ik een aangetekende brief verzonden met hetzelfde verzoek. Tevens deze brief naar Eneco gestuurd. NU IS UITEINDELIJK MIJN VRAAG, HOE HET MOGELIJK IS DAT ENECO DEZE SWITCH NIET ONGEDAAN KAN MAKEN, DAT DERDEN (ENERGIEDIRECT) ZOMAAR MIJN CONTRACT MET ENECO KAN WIJZIGEN.