Ik heb afgelopen jaar een flink aantal keer achtergelopen in betalingen. Dat geef ik ruiterlijk toe, ook in alle communicatie naar Energie Direct en Intrum aangegeven, maar wel altijd betaald en verder aan afspraken gehouden.
De laatste 4 maanden heb ik een hopenloze strijd geleverd met de klantenservice van Energie Direct om tot een overzicht te komen 'wat moet ik nog betalen' reden? omdat ik na elke maand die vraag gesteld te hebben weer een aanmaning kreeg, terwijl net was afgesproken dat de vorige betaling de laatste was die open stond.
Uiteindelijk eindigen we met een aanmaning van september, daarna augustus en deze maand voor de maand mei. Totaal ongecontroleerde en onoverzichtelijke adminstraties voeren ze daar. Niemand weet daar wat met wat verrekend wordt.
Klantenservice negeert ook gewoon je vraag en zoals ik al vaker lees in dit forum, worden afspraken anders per mail bevestigd dan wat over de telefoon is gezegd nog beloofd.
Als voorbeeld, de laatste aanmaning die ik afgelopen maand kreeg is van de maand Mei. Echter in het toegestuurde betalingsoverzicht staat dat deze al in april via Intrum is betaald (de maand ervoor??), toch staat deze volgens Energie Direct en Intrum open.
Echt 4 maanden je best doen om bij te komen met een kleine achterstand en het lukt gewoon niet met ze. Ik heb opgezegd, wil nooit meer wat met zo'n onkundige klantenservice te maken hebben.
Ik hoop met deze post reacties te krijgen om te zien of ik nou echt de enige ben die de Klantenservice van Energie Direct waardeloos vind.
Keer op keer weer gevraagd