Enige jaren geleden is een servicecontract voor het onderhoud op de cv ketel afgesloten. Afspraak was in het juni 2011 ingepland voor regulier onderhoud. Monteur kwam langs en ging de ketel bekijken. Ik stond er naast en merkte op dat ik binnen twee maanden ging verhuizen. Monteur zei dat het maar goed was dat ik een onderhoudscontract had i.v.m. de kosten. Hij deed voorkomen alsof het mij helemaal niets zou gaan kosten. Monteur is klaar en komt naar beneden. Zit aan de tafel zijn administratie bij te werken en zegt doodleuk dat ik een rekening krijg van meer dan 100 euro. Ik merkte op dat ik dat niet verwachtte. Hij kijkt in de opdrachtbon en zegt dat ik de materialen moet betalen. Had hij dat daarvóór gezegd had ik hem natuurlijk weggestuurd ivm mijn verhuizing! De ketel was verder prima, dus vervanging van onderdelen was voor mij niet relevant!
Vervolgens stuur ik een klacht omdat we het niet eens zijn met de gang van zaken. Tot op heden heb ik geen reactie op de klacht ontvangen, maar ik krijg wél nota´s met extra administratiekosten.
Daarnaast heb ik vóór 1 juli 2011 mijn contract schriftelijk opgezegd per 1 juli (Ik had van te voren gebeld hierover en de dame aan de telefoon zei tegen mij dat als ik vóór 1 juli 2011 schriftelijk opzeg dat ik Q3 niet meer hoefde te betalen). Natuurlijk meteen gedaan. Tot mijn verbazing krijg ik voor het derde kwartaal wederom een nota dat ik dit wél moet betalen. Inmiddels ben ik doodmoe van hen geworden en heb de meer dan 100 euro betaald, echter niet de administratiekosten en het nieuwe kwartaal. Ik krijg de indruk dat het daar een grote incompetente bende is! (Zowel op deze site als bij Radar, zie ik deze firma vaker langskomen.)