Ik wil graag mijn beklacht doen over de firma Nuon.
Mijn vriendin is een maand geleden door Nuon gebeld. Als klant van RWE hadden wij geen trek om over te stappen, maar mijn vriendin vond een informatie pakket geen probleem.
Dat is ook afgesproken met de call medewerker.
Tot onze verbazing kregen wij geen informatie pakket, maar een welkomsbrief van de firma Nuon.
Omdat we op wintersport waren, konden wij niet binnen de termijn bellen.
Na vakantie gelijk gebeld met Nuon, hij deed uiterst zijn best om ons als klant, zelf een nieuwe aanbod. Op moment dat ik zei dat we graag bij de RWE willen blijven zei de medewerker, ow sorry u kunt niet meer opzeggen termijn is voorbij .
Op de vraag dat ze zomaar een contract kunnen aangaan met iemand zei de medewerker van "Wij mogen wettelijk gezien dit gewoon doen ".
Nu zit ik ongevraagd met een andere Energie leverancier.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?