Controleer of je echt hoog- laag tarief hebt !!!!!
Vorig jaar heb ik eenhoog - laag meter meter laten zetten door NUON.
Wat schets mijn verbazing bij mijn eindafrekeing staat continu stroom, nergens hoog en laag tarief
Gebeld en gevraagd of ze even na wilde kijken wat voor "soort"stroom ik had.
Antwoord continu..............
Ik heb toen gevraagd wat dacht u dan van de hoog laag meter die ik heb laten zetten.......
Tja die is er in gezet en daarna is er niets meer gebeurd was het antwoord. Ik vraag en nu, tja dat moet na gekeken worden.Ik zei; lieve man ik zettoch niet zo'n meter in huis om er naar te kijken of zo.....
Ik wacht nu al een week op antwoord maar het nakijken duurt lang.
Ik heb inmiddels ook een klacht ingediend via de online service
Volgende week ga ik weer aan de telefoon hangen.
Maar al het wassen, vaatwassen, strijken e.d. op bepaalde uren is tot nu toe voor een jaar voor niets geweest.
Dus mensen controleer je jaarafrekening goed en niet alleen de bedragen.
Maar op alles