Ik werd vorige maand gebeld door een verkoop medewerker van Nuon, deze belde voor een korting op zakelijk gebruikers, ik heb toen aangegeven dat ik voor de aanbieding zakelijk geen belangstelling heb maar wel privé, dit is vervolgens duidelijk op de band / tape van Nuon bevestigd, toch ontving ik een aanvraag op mijn zakelijke gegevens als bevestiging, waarna ik belde met NUON, dit gesprek verliep onprettig “ik moest maar een annuleringsbrief sturen, daar had ik 7 dagen de tijd voor” voor mijn uitleg dat er geen afspraken zijn gemaakt met deze entiteit/ dit bedrijf en dat het een fout betreft van Nuon was geen begrip.
Toen heb ik aangegeven terug te bellen met de band aan (de recorder van onze onderneming), bij de aanvang van het gesprek gaf ik aan dat het gesprek werd opgenomen, waarna overleg moest volgen, dit was niet gebruikelijk, ik kreeg geen bevestiging dat het akkoord was men vroeg maar direct naar het probleem, maar men verzocht ook niet om de recorder af te zetten, wederom de situatie uitgelegd, waarna de medewerker moest overleggen na ongeveer 35 minuten wachten mocht ik nog een keer de situatie uitleggen, waarna ik weer zou worden doorverbonden, vervolgens kreeg ik te horen dat de betreffende medewerker niet op de hoogte was dus of ik nog een keer mijn verhaal kon doen, zo gezegd zo gedaan, de betreffende medewerker gaf aan dit te willen corrigeren, het verloop en de wachttijd van inmiddels 45 min bevielen mij niet dus ook voor privé maar geannuleerd, dus geen NUON en tevens uitgelegd, met name de standaard reactie u stuurt maar een annuleringsbrief vond ik niet gepast, ook de wachttijd was geen pluspunt voor zo iets eenvoudigs, ik hoop maar gezien de klachten op dit forum dat ik er nu van af ben.
Mijn advies blijf waar je bent, dat geeft in ieder geval minder rompslomp, de besparing is de ergernis niet waard.
Met vriendelijke groet,
gwdb