BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nuon e manager

Bijdrage door gebruiker
09-01-2016
1 reactie
Hallo Kassa
Ik heb 2 jaar de E- manager van Nuon, hij heeft zoals u weet nooit goed gewerkt.
Nu las ik in November dat je deze E- managaer kon omruilen voor een draadloze thermostaat die je ook met een app kan bedienen.
Ik had in November gebeld met Nuon, dan moet je een trefwoord inspreken en dan wordt je doorverbonden met de desbetreffende persoon die hier over gaat, en die zou alles in werking stellen zodat ik die zou krijgen, omruilen.
Nu krijg ikdeze niet, omdat ik te laat was met het melden van dit gebeuren, terwijl ik in November iemand aan de telefoon had van Nuon die het zou gaan regelen.
Nu krijg ik na veel telefoontjes een mail met de mededelng dat ik een tegoedbon kan krijgen van Bol.com van 60 euro.
De E- manager was veel duurder en nu wordt ik afgescheept met 60 euro, terwijl ik de thermostaat wil hebben.
Heeft u hier al meer klachten over gehad?
ik hoor graag van u:
M.v.Groet
Cor de Heer

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.