BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nuon adviseert me mijn telefoon weg te gooien

Bijdrage door gebruiker
16-05-2011
11 reacties
Al een geruim aantal jaren ben ik geen klant meer van Nuon omdat daar dingen niet goed gingen en ik daar de dupe van werd. Ik heb me bij het "bel me niet register" in laten schrijven, maar toch belt Nuon mij regelmatig, of ik weer klant wil worden bij hun. Ik zeg altijd gelijk dat ik dat niet van plan ben en dat ik geen telefoontjes van hun meer wens te ontvangen. De dame die ik vandaag aan de telefoon kreeg zei me dood leuk dat ik dan mijn telefoon maar moest weggooien, kortom ze trekken zich er helemaal niets van aan wat je tegen hun zegt. Kan dit zomaar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.