Hallo lezers,
Ik ben op 5 januari 2009 benaderd door een deur aan deur verkoper van NUON, om over te stappen van mijn huidige leverancier (energie direct) naar hun.
Met de actie prijs waar het 1e jaar 20 procent korting wordt gegeven en voor het volgend jaar automatisch wordt verlengd en er dan nieuwe actieprijzen zijn.
Niet alleen vind ik de agressieve manier van verkopen niet netjes, maar als je drie weken later opbelt naar nuon, dat ze nog niet weten van je bestaan en dat er zeker een maand overheen gaat voor je ingevoerd bent en zeker 2 3 maanden voordat je overgestapt bent (?!)
Dat vind ik ronduit schandalig, als een bedrijf zo met zijn niuewe klanten omgaat.
En natuurlijk nog het feit dat er tegenwoordig verschikkelijk veel mensen op de loer liggen om je te besodemieteren, ik noem bv het skimmen en ook huis aan huis maken ze mensen geld afhandig.
Vandaar mijn bezorgde telefoontje naar NUON, die mijn dan GEEN opheldering kunnen bieden en mij in de stress laten zitten of ik niet besodemieterd ben.
Mijn vraag zijn er mensen die deze ervaring ook hebben EN moet je dit als klant pikken? Dat grote organisaties te pas en te onpas regeren over je portemonee en los vast omgaan met bevestigingen etc... Kortom dat je vanaf het eerste moment al in de KOU staat
Excuus als ik wat boos overkom, maar ik wordt hier echt niet goed van.
Vriendelijke groet D123