BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nuon

Bijdrage door gebruiker
02-12-2011
8 reacties
ik ben overgestapt van oxxio naar de nuon heb toen de meterstanden van stroom en gas telefonisch doorgegeven.
wat later blijkt op me afrekening van oxxio heeft die persoon die mijn meterstanden opnam in plaats van 54999 stroom 65450 doorgegeven wat inhoudt dat ik 2000 euro moet bijbetalen .
heb toen gelijk kontakt opgenomen met nuon op 28 september ze zouden een correctieverzoek indienen vandaag na iedere week gebeld te hebben belden ze me op oxxio ging niet akkoord met correctieverzoek . wilde nuon mij wel tegemoet komen en willen zei 1049 euro betalen maar ik moet door hun fout 2000 euro betalen, maar heb maar 3296 verbruikt heb het uitgerekent is 235 euro exlusief alle bijkomende kosten heb 500.57 euro betaalt dus moet nog terug krijgen al is het niet veel en niet 900.17 bijbetalen heb gezegd hier niet mee akkoord te gaan . wie helpt me verder op dit moment weet ik het niet maar moet door de overstap en nuon betalen en oxxio terwijl nuon mij verzekerde dat ik goedkopen uit zou zijn pffff nooit meer telefonisch de meterstanden doorgeven.
m.v.g. Tinus
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.