Ook wij hebben nog steeds trammelant met E.D./Essent. Beindigt m.i.v. 1 juli 2005 wegens overstap (door de vele fouten van E.D). Electriciteitsmeterstanden kloppen van geen kant en ze weigeren te corrigeren (beiden) en de kosten van het netwerkbeheer worden tot 1 sept. 2005 op mij verhaalt omdat E.D. verzuimt heeft dit af te melden bij Essent. Je kunt Essent op je knieen smeken dit alsjeblieft zelf te doen, maar het antwoord is nee, dit moet de leverancier schriftelijk doen. Met als gevolg dat ik nu ruim 5000 KwH(!!) meer moet betalen dan verbruikt in 1 jaar tijd, m.a.w. een heel maandsalaris, voor een 2 kamerwoninkje zonder allerlei luxe apparatuur. Heb al een advocaat ingeschakeld, maar die heeft na 4 maanden opeens geen tijd, dus op zoek naar een ander ofzo. Wie heeft DE oplossing om dit snel op te lossen?? Dit kost niet alleen veel geld, maar ook je gezondheid!!!!