BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nog steeds problemen Jencikova

Bijdrage door gebruiker
18-06-2007
9 reacties

Ik heb al eerder 2 vragen gesteld over onze eettafelstoelen bij Jencikova. Ik heb precies gedaan zoals geadviseerd. Jencikova nog 1 maal in de gelegenheid gesteld het probleem op te lossen. Hierop is geen enkele reactie geweest. De aangetekende brief hebben ze wel aangenomen. Daarna kreeg ik 3 voorstellen: 1. stoelen zouden door de leverancier worden nagekeken. 2. een monteur zou de stoelen thuis komen bekijken en 3. andere stoelen uitzoeken. Ze gaven al direct aan dat de stoelen niet meer te leveren zijn, dus alleen optie 3 bleef over. Wij hebben een email gestuurd dat we wel nieuwe stoelen willen uitzoeken, onder voorwaarde, dat deze bij onze eettafel passen en/of onze smaak zijn, anders blijft mijn eis (volledige koopsom terug) van kracht. Hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen. Elke dag stuur ik een email, maar geen reactie. Nu heb ik donderdag een email gestuurd, dat ze dinsdag de stoelen kunnen komen ophalen en geld terug kunnen geven, maar hierop ook geen reactie. Vanmorgen heb ik een email gestuurd, dat ik verwacht dat ze morgen de stoelen komen ophalen en dat mijn eis in mijn aangetekende brief blijft staan. Als ze morgen de stoelen niet komen ophalen en reactie uitblijft, moet ik dan na een maand na het aangetekend schrijven een herinnering sturen? En vervolgens een aanmaning met administratiekosten? En dan een incassobureau? Ik heb hiervoor al informatie aangevraagd bij het NIB. Of is er nog iets anders wat ik kan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.