
Dag Kassa,
Na vele telefoontjes eindelijk mijn contract kunnen opzeggen bij NLE omdat ze via de mail niet antwoorden.
Mijn contract is vroegtijdig opgezegd en ik zou daar een boete voor krijgen van €50,-. (logisch en prima)
Nu blijkt dat "per product" te zijn en formuleren ze Gas en Elektra als een apart product. (zeggen ze)
Wanneer ik een nieuw product wil bestellen op de website van NLE staat beide duidelijk onder één "product".
Ook op mijn facturen staat het als Gas & Electra ipv beide op een eigen regel, dan kan ik er toch vanuit gaan dat ik één product heb?
Zelf reageren ze niet op mijn mail en telefoonisch kom ik geen stap verder.
Via facebook en andere media krijg je ze ook niet te pakken en ik zie dat vrijwel idereen problemen heeft met de NLE klantenservice.
Wat kan ik doen?Ik zit hier nu met een in mijn ogen onterechte boete van € 100,- en het gevoel dat ze de regels naar eigen hand draaien om nog wat wintst te maken.
Groet, jesse