BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

nieuwe magnetron

Bijdrage door gebruiker
07-08-2007
13 reacties

Op 24 juli j.l. is onze nieuwe combi magnetron bezorgd. Ik heb deze voor 279 euro gekocht bij de fa. Scheer en Foppen. Het merk is een dae woo. De zaterdag erop wilden we afbak broodjes maken en dat was tevens het allereerste wat we met deze magnetron zouden doen. We hebben de instructies goed door genomen en eerst de hete lucht oven voorverwarmd. Vervolgens hebben we de broodjes erin gedaan en de tijd ingesteld die op de verpakking aangegeven was. Na 5 minuten stond de hele beneden verdieping onder de rook en gaf de magnetron foutmelding 2. Dit stond ook in het boekje en als advies werd gegeven dat wij de monteur moesten bellen. Wij hebben toen de winkel gebeld en die zeiden dat we de magnetron maar langs moesten brengen. In de winkle nogmaals het hele verhaal verteld en in eerste instantie waren ze geneigd om ons een nieuwe te geven. Maar dat moesten ze eerst met het hoofdkantoor overleggen en dat kon niet op zaterdag. Dus maandag gebeld en toen bleek dat het ding opgestuurd moest worden naar de fabriek. Uitsluitsel kon wel 3 tot 4 weken op zich laten wachten. Kan dit zo maar? Kan je iets kopen er veel geld voor betalen en als het dan kapot blijkt te zijn heb je niks? Want ook al kan hij gerepareerd worden door het brandje is hij helemaal bruin van binnen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.