Geachte heer/mevrouw.
Mijn ouders hebben begin dit jaar een nieuw lederen bankstel gekocht 3 zitter en 2 - 1 zitters.Nadat het bankstel geleverd was bleek er na een goede bezichtiging vanalles mis te zijn.Nog geen 2 weken na de levering zakte men al weg in het 3 zit gedeelte.Naden zijn scheef gestikt , van 1 1-zitter is het hoofdgedeelte helemaal scheef.Mijn ouders zijn hier melding van gaan maken.Echter na herhaaldelijk blijven zeuren zouden ze een compleet nieuw bankstel krijgen 1 x de 3 zitter en 2 x een 1 zitter.Tot op heden en het blijven klagen bij het bedrijf is nog steeds niks geleverd.Heeft u hiervoor tips hoe dit aan te pakken.Mijn ouders zijn bang dat ze straks met een bankstel blijven zitten wat niet klopt en tevens hun geldbedrag ook nog kwijt zijn.Kunt u helpen a.u.b Indien u nadere details nodig hebt verstrek ik deze graag aan u .