BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

net geleverd bankstel kapot...en we moet 3tot 6 weken wachten op antwoord

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-02-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

Hallo

we hebben net 2 maanden een bankstel,gekocht bij de Xenario. Deze bank begon in de eerste week al een gebrek aan de kussen te vertonen,namelijk de punten waar ze aanelkaar genaaid zijn laten gewoon los. Brief gestuurd naar de afdeling Aftersales (met foto's en en bon),waar ik na 2 weken wachten als reactie een voorgedrukt kaartje kreeg via de post. Hierop stond dat we binnen 3 a 6 weken een reactie krijgen. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? De bank gaat alleen maar meer kapot en wordt dus niet gemaakt,omgeruild of opgehaald.

Wat zijn mijn rechten hierin? Ik heb veel betaald voor deze bank en verwacht dus voor dat geld een deugdelijk product en goede service. De afdeling Aftersales is niet bereikbaar.

Gaarne advies!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.