Goedendag,
Ik heb Anti-kraak gewoond, bij verlenging van mijn contract werd aangeboden het 3 jaar vast te zetten. dit was voordeling. Dit gedaan met de vraag of ik er onderuit kon als ik mijn huis uit moest (6 mnd later). dit kon zo als je verhuist en bij andere mensen intrekt.
Nu opgezegd en moet ik contractkosten betalen omdat ik er vroegtijdig uitga. dit zou zo kunnen. Nu kan dit niet. na verschillende telefoontjes met klantenservice krijg je steeds te horen dat hun niks mogen en dat ik moet mailen heb ik 18 oktober gemaild en zou ik binnen 5 werkdagen reactie krijgen. eind oktober krijg ik een brief gedateerd van 26 oktokber (1e aanmaning 10 euro extra). ik bellen en als ik contract van mijn ouders stuur zou het in orde zijn en geen extra kosten hoeven betalen.. nu (10 nov) krijg ik een 2e aanmaning met 15 euro kosten erop. Tevens krijg ik een mail waarin staat dat ik nu GBA moet opsturen. antwoord op mijn mail komt pas na de 2e herinnering.
Als je belt hebben ze geen bevoegdheden iets te zeggen, en als je mailt krijg je 2 aanmaningen later reactie.
wat kun je hier tegen doen?