Ik heb van de NEM een jaarafrekening ontvangen van mijn huis dat te koop stond. De datum van deze nota is 28 april 2011 en ik zou 2700 euro terug krijgen.
Ik heb intussen 6 (zes) maal gebeld en ook al een mail gestuurd, maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Zij beloven van alles maar daar blijft het bij.
Wat moet ik doen??