Op 15 januari heb ik al gemeld dat ik klachten had over mijn bankstel welke ik had aangeschaft bij Morres-meubelen. Hedenmorgen onvingen we als gevolg hierop een brief waarin zij het betreuren dat we niet tevreden zijn over de afhandeling van onze klachten.
Ook betreuren zij het dat wij geen vervangende keuze wensen te maken (een ander bankstel).Verder geven zij aan dat omruilen van hetzelfde bankstel niet mogelijk is,Citaat brief:...aangezien dezelfde producteigenschappen bij een neiuw bankstel NICE ook weer naar voren zouden komen..... einde citaat.
Wij zijn natuurlijk wel opgelucht dat we in ieder geval nu de koop kunnen ontbinden, maar hebben Morres wel aangegeven dat zij dus blijkbaar slechte kwalitieit leveren, gezien het verschil alleen al van de zitkussens, dat blijkbaar niet kan worden voorkomen.
Van de 5 zitkussens is het dunste 12 cm en het dikste 18 cm. het verschil van de 3-zits alleen al is datje hobbelt van 12 naar 19 naar 18 cm. Lijkt mij niet normaal.
Ik wil alleen maar waarschuwen voor Morres, want in de showroom, zowel in Deventer als in Hulst was dat niet te merken bij het bankstel NICE.