Hallo,
Ik heb in 2005 een bank bij Montell gekocht. Onlangs is van 1 van de zit elementen het schuim inwendig loskomen te zitten en verschoven. Verder ziet de bank er goed uit. Na contact met klantenservice afgesproken dat ze het komen repareren voor 120 euro. 2 dagen na reparatie weer dezelfde klacht. Na overleg met klantenservice moest er volgens hun het schuim van het zitelement vervangen worden a 330 euro. Uit colance zouden ze, na er zelf na gevraagd te hebben, de 75 euro voorrijkosten van de eerste keer nog van af trekken. Is het normaal dat na 4,5 jaar de vorm uit een zitelement is? Rest van de bank is goed en geen problemen. Lijkt mij een fabricagefout maar montell is anders van mening. Ikdacht zelf 10 jaar met de bank te doen maar ze gaven aan dat je met een bank uit deze prijsklasse (1300 euro) geen 10 jaar kan doen. Voel mij opgelicht door montell. Wat nu?? Ik wil de 120 euro storneren en een aangetekende brief sturen. Iemand nog ideeen?