BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

moielijk om klant van essent te worden

Bijdrage door gebruiker
22-12-2003
3 reacties

Half november kwam een meneer van Green choice aan de deur met de aanbieding om goedkopere groene stroom te betrekken. Ik was in de veronderstelling dat dit samen met Essent was, echter later bleek van niet. Ik heb daarop vervolgens Green Choice gebeld en aangegeven dat ik bij Essent wilde blijven, dit was geen probleem en ik kreeg ook een bevestiging van de opzegging. Vervolgens heb ik Essent gebeld en aangegeven dat ik klant van essent wilde blijven. Dit kon "maar dan moest ik wel formulieren invullen 'en de bevestiging van Green Choice meesturen. Vervolgens kreeg ik van essent geen aanvraagformulier maar een eindafrekening, omdat "ik van leverancier veranderd was" dus wederom gebeld dat ik klant van essent wilde blijven. Weer alle begrip maar "dat ging zomaar niet" daar moet je wel wat voor doen. Inmiddels heb ik 6 keer telefonisch contact gehad, 4x gemaild, ik heb een aanvraagformulier en de bevestiging van Green Choice opgestuurd, maar .... nog steeds geen klant van Essent (voor wat betreft de electriciteit). Vandaag (22-12-03) heb ik maar weer eens gebeld en ik kreeg een ijzonder aardige mevrouw aan de lijn en zij zou het nou wel eens even goed gaan regelen. Zij zou zorgen dat ik teruggebeld zou worden, maar nog steeds niks. Ik ben nu bang dat ik zo dadelijk geen electriciteit meer krijg en dus in de donker kom te zitten. Heeft iemand advies, ik ben zo onderhand radeloos.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.