BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Misterbed

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
31-01-2007
  •  
86 keer bekeken
  •  
14 antwoorden
  •  

Ik heb het volgende :

2 weken geleden hadden wij via internet een leuke peuterbed gezien bij misterbed ( www.misterbed.nl) er stond bij dat geen verkoper goedkoper is en dat het autobed normaal € 569 kost maar bij hun € 499,-. ze hebben ook een showroom dus wij gaan kijken en bij aankomst bleek het bed behoorlijk in slechte staat te zijn en het zag er heel anders uit op internet( dus als wij hem ook zouden kopen hoe zou dan een nieuwe eruit zien nadat een peutervan bijna 3 er in geslapen heeft)en de showroom viel behoorlijk tegen want het was behoorlijk kleine showroom, wij hebben het bedje dus ook niet gekocht, we zijn verder gaan shoppen in utrecht en daar zagen wij het zelfde bedje maar dan voor € 450,- ( met verkoper!) dat was bij grado babyzaak in Utrecht, ook dit bed hebben wij trouwens niet gekocht.

Maar het volgende is er aan de hand : ze werken met een klantreactie op hun site, allemaal positieve berichten !! dus ik denk ik stuur ook wat in want ik ben er niet zo happy over, ik heb een nette reactie gestuurd over het feit dat het mij tegenviel maar die wordt niet geplaatst na 5 keer te hebben ingestuurd komen alleen de positieve berichten op hun site, dat vind ik wel misleiding .

zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met misterbed en waarvan de reactie ook niet wordt geplaatst?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.