BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

misleidt door wehkamp actie

Bijdrage door gebruiker
18-04-2012
8 reacties
Wie is er ook misleidt door de 4-daagse actie van wehkamp? De actie ging in op zondag 15 april om 0.01 uur. We wilde graag de Dyson uit de aanbieding en dus speciaal opgebleven tot 12 uur. Om 0.08 de Dyson ook besteld. Netjes een bevestiging gekregen. Mijn ouders hebben dezelfde Dyson ook besteld maar dan om 10.00 uur zondagochtend. Mijn ouders hebben de Dyson netjes bezorgd gekregen op dindsdag 17 april bij ons is hij echter uitverkocht. Rara hoe kan dit??? Natuurlijk gelijk Wehkamp gebeld. Het eerste verhaal wat we kregen was dat we geen bezorg dag hadden gekozen en hierdoor het product niet is gereserveerd. Na mijn telefoontje ook een klachtenmail gestuurd. Antwoord daarop was. Het is een op=op actie. N.a.v. die mail weer gebeld volgende antwoord was dat er veel mensen op hetzelfde tijdstip als ik de Dyson in het winkelwagentje hebben gelegd en hierdoor in feiten is uitverkocht. Die mensen hebben de Dyson uiteindelijk toch niet besteld en hierdoor kwamen ze weer op voorraad en was het voor mijn ouders dus mogelijk de Dyson wel te bestellen. Uiteraard geloof ik beide verhalen niet en wilde ik een passende oplossing bv een soortgelijke Dyson voor dezelfde actieprijs. Dit kon mij niet geboden worden. Wel was er een andere in de aanbieding wel duurder dan de actie en die konden ze me bezorgen zonder bezorgkosten.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat als je 7 min na de ingang van de actie de Dyson niet kan bestellen door een of andere vage reden en er niet naar een passende oplossing wordt gekeken. Is er iemand die dit ook is overkomen en mij tips kan geven hoe ik dit wel kan eisen bij Wehkamp??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.