BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

misleiding door Zester/Sanoma?

Bijdrage door gebruiker
16-07-2008
1 reactie

6 weken geleden heb ik een artikel besteld dat binnen een week geleverd zou worden. Na eerst 2 maal verkeerd voorgelicht te zijn door de klantenservice heb ik na 3 weken, toen ik hoorde dat het alsnog 2 weken zou duren, gezegd dat ik de bestelling niet meer wilde ontvangen en m'n geld terug wilde. Dit zou 3 weken duren. Heb gezegd dat ik dit te lang vind duren. Vervolgens is mij een week geleden beloofd dat ik het een dag later zou ontvangen, niet gebeurd. Ook is mij toegezegd dat ik een volgende dag gebeld zou worden door een supervisor. Ook niet gebeurd. Heb tussendoor nog een mail gestuurd, kreeg een automatisch bericht dat ik binnen 5 werkdagen antwoord zou krijgen. Ook niet. Wat kan ik doen om serieus genomen te worden door deze mensen die alleen maar met loze beloftes komen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.