BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleid door Essent, ...gevolg een 5 jarig contract

Bijdrage door gebruiker
12-12-2015
13 reacties

Ben op 26 November 2015 door Essent gebeld, met de mededeling dat ze mij graag als klant willen behouden en dat ze een aktie hebben voor bestaande klanten en of zij mij hier meer informatie over mogen sturen via de mail. Heb daarmee ingestemd, aangezien ik er nog niet over uit was welke energieleverancier ik voor het nieuwe jaar wilde hebben. 

 

Met mijn overvolle mailbox is het mailtje ongeopend gebleven. Totdat ik 2 weken later een bevestiging krijg van het aangaan van een nieuw contract van maar liefst 5 jaar!!!

 

Heb nergens getekend of bevestigd dat ik hiermee akkoord ga. Essent blijft volhouden dat het contract bindend is.. Lijkt me niet dat deze praktijken rechtsgeldig zijn. Voel me behoorlijk misleid aangezien mij niet verteld is dat ik gelijk hiervoor aangemeld zou worden. Helemaal vreemd dat geen reactie voor hun instemming is.

 

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven hoe te handelen.

 

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.