In 2004 hebben wij (mijn vrouw en ik) twee boxsprings gekocht dus bedden en twee dure matrassen, daarbij nog dekbedden enz.
Wij kochten het in oktober en het is in januari 2005 geleverd.
Al vrij snel kwamen er klachten de stank verdween niet van de matrassen, doorzakken en kraken van de onderbakken.
DE matrassen begonnen kuilvormijg te krijgen en de veren (het zijn pocketveren matrassen) begonnen te verschieten ,dat voelt niet goed. Om een lang verhaal kort te maken, we hebben andere onderbakken gekregen en de matrassen zin tot nu toe twee keer weggeweest, de laatste keer is het interieur vervangen, en de tyk gestoomd (vanwege de lucht) . Dat is nu een jaar geleden, nu begint het gelazer weer van voren af aan, we hebben al weer 4 maand geleden contact gezocht en een hoop telefoontjes gepleegt, en alsmaar is het uitgesteld om te komen, we zullen weer ruilmatrassen krijgen en dan worden onze matrassen weer gerepareerd door de fabriek, hoe lang hou je iemand aan het lijntje,tot de garantie over is van 5 jaar? Ik krijg de indruk niet serieus genomen te worden. Hoe regel je dit nu een een keer goed?