BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Meubilair word om 22:30 gebracht

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-01-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Beste,

Ik heb op 7 januari bij de woonexpress in waalwijk een bankstel een eettafel en 4 stoelen gekocht. Dit kon bij mij thuis afgeleverd worden op donderdag1januari,de vervoerder (firma hoevers)zou mij op 18 januari bellen tussen15:00 en17:00 uur. Dat is netjes gebeurt. Mijn meubilair zou tussen 13:00 en 19:00 uur gebracht worden. Dit vind ik al ruim genomen maar oke je neemt een middag vrij en je wacht tot dat ze je meubels komen brengen. Om17:30 nog niets, toch even bellen.De vervoerder stond nu nog in Waalwijk te laden voor de regio Zuid-Holland. Om 19:45 nog een keer gebeld toen stond de vervoerder in Waspik. Uiteindelijk kwamen mijn meubels om 22:30.

Ik krijg me meubels niet geleverd als ik het totale aankoop bedrag niet heb betaald. En de vervoerder neemt mijn meubels weer mee als ik hun niet betaald.

Ik heb gevraagd aan de vervoerder wie ik hier nou voor zou kunnen bellen. De vervoerder zeg dat de Woonexpress aansprakelijk is en de woonexpress zeg dat de vervoerder aansprakelijk is.

Wat kan of moet ik doen. Ik heb een halve dag vrij genomen van me werk. En de beide partijen zeggen dat de ander aansprakelijk is.

Help me aub.

Groetjes, Kim

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.