BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Met kerst in de kou: BCC's Lowest service

Bijdrage door gebruiker
29-12-2011
9 reacties
Op de 19e een kerstkado bij BCC op het web besteld: een mooie Nespresso voor een goede prijs.

Bestelling is volgens wens op vrijdag geleverd, maar in plaats van de bestelde Nespresso kwam er een Dustbuster kruimeldief zonder bon in de doos

Aftersales

Direct gebeld (a Eur0.10 p/min) op vrijdag om aan te geven dat het een kerstkado was en of er direct een juist product op de post kon zodat deze zaterdag nog geleverd zou worden. Dit was niet mogelijk volgens BCC. Men zou nagaan wat er mis was gegaan en er nog op terug komen.
Zaterdag nogmaals gebeld ter waarde van enkele euro's en men had nog steeds geen oorzaak laat staan een oplossing.
Er bleek in de winkel vlak bij mij wel een zelfde Nespresso apparaat maar van een duurder merk op voorraad te zijn. Mijn voorstel om hen de fout goed te laten maken door deze voor een gelijke prijs aan te bieden, werd afgeslagen.

Het verzoek om met een manager te spreken was niet mogelijk omdat deze niet telefonisch bereikbaar was en deze met hetzelfde antwoord zou komen. Men kon het niet oplossen en jammer voor mij dat ik dan geen kerstkado had.

Uiteindelijk de hele zaterdag bezig geweest om andere winkels af te lopen. De mediamarkt had hem gelukkig wel, maar duurder.

Ik heb de order laten cancelen maar nog steeds onduidelijk hoe BCC het verder gaat afhandelen, of zij de fout nog herstellen door de Dustbuster op te halen en mijn telefoonkosten te vergoeden bv....

"Low" prices, Lowest service": dit zijn de prettige kerstdagen van BCC !

Ik raad iedereen af om iets te bestellen bij deze prutsers!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.