BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Melding gaslek

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
12-02-2007
  •  
20 antwoorden
  •  

Mijn gasverbruik is in het laatste meer dan verdubbeld. Vooral na het plaatsen van een nieuwe meter is het gebruik schrikbarend gestegen. Ik heb Continuon gevraagd om mijn nieuwe meter na te kijken. Hiervoor moet een nieuwe ijkmeting worden gedaan, dit moet de consument zelf betalen als blijkt dat de meter juist is. varierend van 300 tot 800 euro kost een ijkmeting. Ook heb ik mijn onderhoudsmonteur van mijn cv de apparatuur na laten kijken, hier bleken geen storingen o.i.d. de monteur constateerde wel dat de meter heel langzaam doorloopt als alle gaskranen dcht zijn. Dit zou mogelijk wijzen op een zeer klein lek. Hij blijkt niet de apparatuur te hebben om dit te meten, Dus maar weer Continuon gebeld, Deze verwijzen mij door naar storingsdienst, deze verwijzen weer terug naar installateur, maar deze heeft geen juist meetapparaat. Hoe is het mogelijk dat ik een mogelijk gaslek niet kan laten onderzoeken. Moet er dan eerst iets ontploffen voor iemand reageerd???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.