Hoi, ik heb vorig jaar April een Boxspring gekocht bij matrassen concord in enschede. Nu zijn de matrassen aardig doorgezakt ondanks dat we ze om de 14 dagen keren, wisselelen, draaien etc. We hebben alleen nog maar de bestelbon en een bankafschrift waar de betaling aan hun op staat, ze willen ons dus pas helpen als we de daadwerkelijke betalingbon hebben omdat daar dus ons klantennummer opstaat zodat ze de bestelling kunnen terugvinden en of we werkelijk recht hebben op garantie... ik vind het ten eerste al een slechte service dat ze dus al helemaal geen moeite nemen om de computer er op te raadplegen wat ons nummer is geweest. oke, ik had die bon geweoon moeten hebben, maar kan ik nu alsnog beroep doen op garantie ? ondanks dat ik de daadwerkelijke aankoopbon niet heb? ik heb dus wel a: de bestelbon met daarop de precieze bestelling (alleen geen bestelnummer) en B: mijn bankafschrift met het zelfde bedrag erop als de bestelbon vermeld, naar hun rekening, alleen 13 dagen later betaald als bestelopdracht... kan ik nu garantie eissen ?
mvg Stefan