concord heeft het zo opgelost ,het matras kosten €679 nezorgen en verwijderen oude matras €60 dat moest aan de bezorger worden betaald werdt in de winkel zijnde korting van het totale bedrag afgetrokken over €619,dit krijg ik terug en concord het matras ,het duurt ongeveer 4 weken voordat het geld op mijn rekening staat ,Maandag moet een van ons naar de winkel om een bon te tekenen en op het zelfde moment komt hier de koerier het matras ophalen als er telefoon in de winkel komt dat de koerier het matras heeft krijg ik de tegoed bon .Wij moeten dus voor maandag een nieuw matras zien te vinden en het kost ons €60 .Over wat u heeft gezegd waar we recht op hebben valt niet te praten .Dit is beslist door de rayon beheerder R v. Grunsven uit Tiel 0641456092 .Het hoofdkantoor waar ik naar gevraagd heb zit volgens bellen naar verschillende concord zaken in Uden ,maar daar mogen ze geen adres van geven het is een Holding van Beter Bed is mij verteld .