BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Makelaar Pandomo

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-11-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Ik en mijn man gingen een huis bezichtigen via Pandomo Makelaar (NVM). We kregen meteen te horen dat er al de vraag prijs was geboden en mochten wij intresse hebben dat ook kunnen doen. Dat hadden wij en er zou in de loop van de dagen contact met ons worden opgenomen. Op MIJN nummer omdat mijn man in het buitenland zat. Dan zou mij alles verteld worden over de bodbriefjes die er waren. Prima ik wacht en wacht een paar dagen. Mijn man belt me op en zegt dat hij anoniem gebeld is en dat ik de makelaar moet bellen of hun het waren. Dus ik doe dat. Was het idd de makelaar. De biedingen waren gesloten en helaas voor ons. Meneer had de bodbriefjes via mail gestuurd, naar een mail adres die ik bijna niet gebruik, waar hij per toeval achter kwam via funda.(Nooit persoonlijk gegeven dus) Terwijl ik zat te wachten op een telefoontje..

Ze hadden de "link"niet gelegd om het andere nummer te bellen dat genoteerd stond, dus probeerden ze mn man te bellen na 13 uur. Het huis was al gegeven en het was onze "fout"dat wij van te voren geen contact hadden opgenomen met hun, want wij wisten immers dat de biedingen sloten om 12 uur. Wij wisten van niks!

NVM zegt dat wij een klachtenbrief kunnen sturen, maar moeten weten dat we het huis niet kunnen krijgen omdat die al weg is. (Dat snappen wij maar vinden wel dat wij op een oncorrecte manier zijn behandeld door de makelaar!)

Als reactie op mijn klacht die NVM door gestuurd had naar Pandomo, krijgen wij de mail die meneer naar mijn email adres had gestruurd en het bodbriefje wat daar bij zat.

Een maand na het bezichtigen van het huis belde Pandomo op met de mededeling dat er eenander huis te koop stond en wij het konden bezichtigen. Ik zeg tegen meneer dat ik eerst wil over leggen met mijn man gezien er nog al iets was gebeurt met het bedrijf. Meneer zegt tegen me, als u overlegd met u man, dan bel ik u morgen terug!Nooit wat van gehoord!!!!

Nu staat er dus in de brief die ik terug krijg dat hun ons hebben aangeboden om bij een andere woning te kijken en wij hier niet van gedient waren...

Dit is toch de idioot voor woorden, dat je zo behandeld word. Ook al is het huis er niet meer. Een bedrijf hoort toch het fatsoen te hebben om excuses ana te bieden en toegeven dat ze ene fout hebben gemaakt. Het enige wat wij krijgen te horen is dat het onze fout is!!

Nu mijn vraag...... Moet ik hier verder werk van maken, en nog een brief terug sturen, of het maar zo laten zitten en eigelijk toegeven dat wij fout zitten...

Hoop dat iemand me goed advies kan geven. alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.