hallo,
mijn vraag als volgt.
ik ben gaan verhuizen en had altijd alleen stroom via greenchoice, en gas bij de nuon.
nu word er gezegt door de klantenservice van greenchoice dat ze mij zonder toestemming over mogen zetten met gas, en dit hebben ze dus ook gedaan. ik op hoge poten gebelt en gezegt dat ik toch al van plan was om weer met alles naar de nuon te gaan, maar hoe kan het dat jullie mij zonder toestemming af hebben gemeld bij nuon en bij jullie zelf hebben aangemeld, tja dat mag volgens mevrouw greenchoice dus als je verhuist. nu het probleem, bij greenchoice hebben ze mij naar aanleiding van mijn telefoontje afgemeld en ze zeggen dat ze met terugwerkende kracht het bij nuon laten lopen, nu dit verhaal speelt zich al af vanaf 17 december 2007 en nu heb ik tot de dag van vandaag bij niemand meer stroom betaald, want nuon zegt greenchoice heeft u niet bij ons gemeld of zo en greenchoiche zegt, je bent bij ons afgemeld.
nu mag ik dus achteraf straks over weet ik veel hoeveel maanden gaan terugbetalen aan de nuon, omdat ik nu dus niks betaal.
WAT KAN IK NU DOEN?? EN BENDANKT HE GREENCHOICHE!!!!