Wij halen in Heerenveen bij Bos Tuin en dier altijd Linda kattengrit. Wij zijn erg tevreden over dit product.
Alleen, afgelopen jaren betalen wij €8,95 per zak. Alleen afgelopen zaterdag waren we weer aan het inslaan en ineens is de prijs verhoogd naar €13,75.
Dit is een prijsverhoging van ongeveer 55%.
Kan dit zomaar en is dit normaal? Ze hadden het er wel over dat Linda de prijs heeft verhoogd, en ik neem in principe ook Bos Tuin en dier niets kwalijk, maar ik vind dit domweg absurd.